Întrebări frecvente

 

Doresc sa achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Dacă produsul nu este în stoc vă puteți înscrie pe lista de așteptare prin apăsarea butonului „Anunță-mă când revine” și introducerea adresei de mail în spațiul dedicat. În momentul în care vom modifica stocul produsului o să primiți un email prin cae vă anunțăm că avem produsul din nou și ca poate fi comandat.

Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului sau o dată exactă a revenitrii sale în stpc ne puteți trimite un email la plantropichop@gmail.com sau mesaj direct pe Instagram sau Facebook.

Doresc sa obțin informații suplimentare, care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?

În acest caz, vă rugăm să ne trimteti mail la plantropicshop@gmail.com sau mesaj direct pe Instagram/ Facebook

Nu sunt din București, livrați în țară?

Da, livrăm oriunde în țară prin Sameday. Costul livrării este 25 de RON. Dacă localitatea nu se află în aria de acoperire Sameday este posibil ca taxa de livrare să fie mai mare, însă vă vom contacta dacă va fi cazul. 

Cât de repede va veni comanda?

Cât de repede putem, ceea ce înseamnă că dacă sunteți din București și plasați comanda până în ora 13:00 aceasta va fi livrată în aceeași zi (excepție fac zilele de după reînnoirea stocului, când volumul comenzilor este mare, iar livrarea durează 1-2 zile). Dacă e plasată după ora 13:00, va fi livrată a doua zi. Aceeași regulă este valabilă și pentru comenzile din țară, dacă primim comanda până în ora 13:00 coletul va pleca în aceeași zi, urmând ca următoarea zi să fie livrat. 

Pot veni să ridic comanda de undeva?

Da, momentan avem două puncte de ridicare în București, la noi, sediul Plantropic (strada Brațului 28 – zona Ștefan cel Mare) și The bus specialty coffee (Ermil Pangatti 10 – zona Aviatorilor). Posibilitatea de ridicare se aplică doar după plasarea comenzii online, pe site, în etapa de checkout fiind disponibile aceste opțiuni de pick-up.

Ce costuri de livrare sunt?

În București taxa de livrare este 10 RON, în Ilfov este 15 RON, iar în țară este 25 RON. Pentru ridicare de la noi sau The bus costul este 0.

Întrebări despre comenzi

Pot modifica o comandă lansată?

În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați prin email la plantropicshop@gmail.com.

Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi.

Pot plăti online cu cardul?

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină.

Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont al clientului cu numele Plantropic.

 

 

Updating…
  • Nu ai niciun produs în coș.